Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

جدیدترین های دنیای فوتبال

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

اینتر میلان خواهان انتقال قرضی محمد صلاح

اینترمیلان خواهام انتقال فرضی محمد صلاح

 

 

گفته می شود که اینترمیلان سعی دارد با انتقالی قرضی محمد صلاح وینگر مصری چلسی را به خدمت بگیرد.....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:انتقال قرضی محمد صلاح به اینترمیلان, جلسی , اینترمیلان, محمد صلاح, | 21:43 | نویسنده : asal-njr |

چلسی و منچستر به دنبال خرید کوکه

بر هیچکس پوشیده نیست که کوکه عاشق اتلتیکو مادرید است و حتی با دریافت پیشنهادات مالی بالاتر از جمله پیشنهاد تابستانی بارسلونا نیز حاضر به ترک این تیم نشده است.

با این وجود، رسانه هایی چون talkSport مدعی شده اند که وفاداری این بازیکن به سفید و قرمز ها می تواند با پیشنهاد دو باشگاه لیگ برتری چلسی و منچستر سیتی محک بخورد، چرا که هر دو باشگاه مایل به پرداخت رقم فسخ قرارداد او هستند.

این بازیکن 22 ساله تا سال 2019 با اتلتیکو مادرید قرارداد دارد و در ماه ژوئن گذشته برای تمدید قراردادش به توافق رسیدند، اما وی در لیست بازیکنان مورد علاقه مورینیو قرار دارد، چرا که مربی پرتغالی قصد دارد او را به عنوان زوج سسک فابرگاس در خط میانی به خدمت بگیرد.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:منچستر و چلسی به دنبال خرید کوکه, کوکه, | 20:57 | نویسنده : asal-njr |

چلسی در تابستان قصد خرید مارکو رویس و گرت بیل را دارچ.

به گزارش نشریه مترو ، باشگاه چلسی لندن در نظر دارد تا در تابستان آینده دو فوق ستاره را به تیم خود اضافه کند.
به نقل از مترو ، آبی های لندن که در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشتند و از رقبای خود در لیگ برتر پیشی گرفته اند، باز هم قصد تقویت تیم خود را دارند. طبق گفته دیلی میل، آن ها مبلغ 90 میلیون پوند برای گرت بیل و 25 میلیون پوند برای مارکو رویس کنار گذاشته اند و در کل با خرج کردن 115 میلیون پوند رقبای خود را شگفت زده کنند. به نظر می رسد در صورت این اتفاق آقای خاص دو بازیکن خود به نام های صلاح و شورله را در لیست فروش قرار دهد.

این در حالیست که رویس هنوز قرارداد جدیدی با دورتموند امضا نکرده است مورینیو به آبراموویچ گفته که خرید رویس برایش اولویت دارد و آن ها نباید فرصت خرید همچین بازیکنی با این قیمت را از دست بدهند اما چلسی آگاه است که باشگاه های زیادی به ستاره دورتموند علاقه دارند و کار سختی برای جذب وی در پیش دارند.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:گلسی, اخبار جدید چلسی, گرت بیل و رویس, | 20:47 | نویسنده : asal-njr |

ارسنتال به دنبال پیترچک

نشریه سان ادعا کرد که باشگاه آرسنال قصد دارد با انتقالی غیرمنتظره، پتر چک، دروازه بان باتجربه چلسی، را در اختیار بگیرد. پتر چک این فصل جایگاهش را در ترکیب اصلی چلسی از دست داده و اکنون به ترک استمفوردبریج فکر می کند. در این بین، باشگاه آرسنال هم آماده است تا با پیشنهادی 7 میلیون پوندی او را به خدمت بگیرد.
در گزارش نشریه سان آمده است:" ونگر معتقد است که این دروازه بان باتجربه از شخصیت و وجهه لازم برای جبران مشکلات خط دفاعی نه چندان مستحکم آرسنال برخوردار است."
در حال حاضر وویژیک شزنی دروازه بان اول آرسنال است؛ ضمن اینکه آنها داوید اوسپینا و امی مارتینز را هم در ختیار دارند. حضور چک می تواند شرایط را در درون دروازه توپچی ها پیچیده کند زیرا او مطمئنا به شرط حضور در ترکیب اصلی، راهی امیریتس خواهد شد.
 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:پیترچک,خرید جدید ارسنال, ارسنال به دنبال پیتر چک, | 20:40 | نویسنده : asal-njr |

منچستر یونایتد در اندیشه امضا قرارداد با والدس

گزارش "ورزش سه"، دخیا به احتمال فراوان بازی هفته آینده یونایتد مقابل آرسنال در لندن را از دست خواهد داد. "آندرس لیندگارد"، اصلی ترین گزینه برای جانشینی او محسوب می شود. دروازه بانی که چندان مطمئن به نظر نمی رسد.

از طرفی، چندین هفته است که ویکتور والدس، دروازه بان سابق بارسا مراحل پایانی بهبودی مصدومیتش را در کمپ تمرینی یونایتد سپری می کند و با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می شود، مشکلی برای امضای قرارداد با هیچ تیمی ندارد.

به ادعای "تلگراف"، سران منچستریونایتد منتظر اعلام نظر تیم پزشکی باشگاه در مورد میزان دوری دخیا از میادین هستند تا در مورد امضای قرار داد با والدس به جمع بندی نهایی برسند. در واقع این مصدومیت نابهنگام دخیا ممکن است از همه جهت به نفع هموطن او تمام شود.
 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:خرید ویکتور والدس توسط منچستر, پیوتن والدس به منچستر, خرید جدید منچستر یونایتد, | 20:16 | نویسنده : asal-njr |
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.