Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

جدیدترین های دنیای فوتبال

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

يوونتوس آماده امضاي قرارداد با فالکائو

فالکائو با وجود شروع نه چندان خوبش در یونایتد، در هفته های اخیر گل های خوبی برای تیمش به ثمر رسانده و به بازیکن ثابت شیاطین سرخ بدل شده است. با این حال، مدیران یونایتد هنوز در مورد خرید قطعی این ستاره کلمبیایی اظهارنظر خاصی نکرده اند و همه چیز به ماه آوریل موکول شده است.

"ساندی میرور"، امروز گزارش داد که باشگاه یوونتوس آماده است تا در صورتیکه یونایتدی ها حاضر به پرداخت مبلغ 45 میلیون یورو برای خرید قطعی فالکائو نشوند، با باشگاه موناکو برای جذب این بازیکن وارد مذاکره شده و با فالکائو قرارداد رسمی منعقد کنند. هنوز مشخص نیست که واکنش فالکائو به این اتفاق چه خواهد بود.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 14 دی 1393برچسب:فالکائو,پیشنهاد یوونتوس برای فالکائو, پیشنهاد یوونتوس به منچستر, فالکائو, | 20:32 | نویسنده : asal-njr |

ليست تيم ملي براي جام ملت ها اعلام شد

ليست تيم ملي براي جام ملت ها اعلام شد

سرمربي تيم ملي ايران نام 21 بازيکن را براي حضور در جام ملتهاي آسيا معرفي کرد.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید............


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

مورینیو: مسی را نمی‌خواهیم چون به فیرپلی مالی پایبندیم

مورینیو: مسی را نمی‌خواهیم چون به فیرپلی مالی پایبندیم

 

سرمربی چلسی تاکید کرد به خاطر رعایت قانون فیرپلی مالی خواهان امضای قرارداد با لیونل مسی نیست.

 

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:مورینیو, مسی, مسی به چلسی نمیرود, , | 21:4 | نویسنده : asal-njr |

آمار نتایج چلسی با و بدون نمانیا ماتیچ

عملکرد خارق العاده نمانیا ماتیچ در دیدار خارج از خانه مقابل استوک سیتی توجه تعداد زیادی از کارشناسان و هواداران فوتبال را به خود جمع کرده بود. گری نویل در شبکه اسکای از ماتیچ به عنوان بهترین بازیکن چلسی نام برد و از عملکرد های او قدردانی کرد. در طی تحقیق شبکه اسکای آمار هایی جمع شده که اهمیت ماتیچ را به این تیم چلسی نشان میدهد. آبی های لندنی تنها 40 درصد بازی هایشان بدون ماتیچ را برنده شده اند.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:ماتیچ, هافبک چلسی, امار ماتیچ, استوک سیتی, جلسی و ماتیچ, | 21:0 | نویسنده : asal-njr |

شایعات نقل و انتقالات اروپا

شایعات نقل و انتقالات اروپا

در بازار ژانویه تیم های که نتوانستند انتظارات را براورده کنند به دنبال عملکردی مناسب در این پنجره نقل و انتقالاتی هستند.این بازار حتی می تواند برای تیم هایی مانند لیورپول , اینتر, منچستر یونایتد و بارسلونا که نتایج مطلوبی را به دست نیاورده اند از بازار تابستانی هم مهم تر باشد.

برای دیدن به ادامه مطلب بروید.................

  

                                                               


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

مذاکره مدیر برنامه های چک با لیورپول

مذاکره مدیر برنامه های چک با لیورپول

برای خواندن متن به ادامه مطلب برید......


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 دی 1393برچسب:یتر چک ، پتر چک ، چک ، چلسی ، لیورپول ، آرسنال ، چلسی نیوز ، , | 20:27 | نویسنده : asal-njr |

چلسی 2 - 0 استوک سیتی / تداوم صدرنشینی آبی ها

چلسی 2 - 0 استوک سیتی / تداوم صدرنشینی آبی ها

 
در آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر انگلستان تیم فوتبال چلسی موفق شدند در هر نیمه یک گل بزنند تا با کسب سه امتیاز این دیدار، 42 امتیازی شده و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند.

ادامه مطلب


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 دی 1393برچسب:استوک سیتی, چلسی, برد چلسی مقابل استوک سیتی, | 20:11 | نویسنده : asal-njr |

نيمار و آدريانو، پيش بسوي برزيل(عکس)

نيمار و آدريانو، پيش بسوي برزيل(عکس)

با گلباران کردن کوردوبا، تعطيلات بازيکنان بارسلونا رسما آغاز شد و بازيکنان خارجي اين تيم، راهي کشورهاي خود شدند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بازی روز گذشته بارسا مقابل کوردوبا را نیز همچون دو بازی قبلتر، به دلیل مصدومیت از دست داد و انریکه ترجیح داد در مورد او ریسک نکند. آدریانو، دیگر برزیلی بارسا نیز در این فصل، بیشتر بازی های بارسلونا را از دست داد و بسیار کم به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت. این دو برزیلی، ظهر امروز راهی کشور خود شدند تا تعطیلات کریسمس را در زادگاه خود سپری کنند. نیمار با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت :"پیش به سوی برزیل."


برچسب‌ها:

گرت بيل فصل بعد به منچستر مي رود

گرت بيل فصل بعد به منچستر مي رود

منچستريونايتد مدتهاست که قصد به خدمت گرفتن گرت بيل را دارد. آنها پس از نااميد شدن از بازگرداندن کريس رونالدو، در انديشه جذب مهاجم ولزي رئال هستند.

 


 با وجود اینکه گرت بیل در تمام مصاحبه های خودt از علاقه اش بI ماندن در رئال سخن گفته و عملکرد او با پیراهن رئال، در فصل گذشته و این فصل  نیز استثنایی بوده است، با این حال نشریه "دیلی اکسپرس"، یک روز پس از قهرمانی رئال در جام باشگاه های جهان که با گلزنی بیل نیز همراه بود، تیتر یک خود را به پیشنهاد 80 میلیون یورویی منچستریونایتد به بیل و چراغ سبز این مهاجم به شیاطین سرخ اختصاص داده است. این نشریه ادعا می کند که انتقال بیل به یونایتد در تابستان آینده رخ خواهد داد.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:گرت بیل, گرت بیل به منچستر می رود, گرت بیل به یونایتد می پیوندد, | 19:40 | نویسنده : asal-njr |

سيتي به دنبال ستاره بلژيکي سابق چلسي

سيتي به دنبال ستاره بلژيکي سابق چلسي

کوين دي بروين که روز هاي خوبي را در چلسي سپري نکرد، از اين باشگاه راهي بوندسليگا و تيم ولفسبورگ شد. اما حالا در آستانه بازگشت به ليگ برتر انگلستان قرار دارد.

 

، دی بروین بلژیکی، فصل 2012-2013 بصورت قرضی به وردربرمن پیوست اما مورینیو در بازگشت دوباره اش به چلسی،ترجیح داد تا از دی بروین استفاده نکند و او به بازی در آلمان ادامه داد.تا اینکه تابستان امسال دی بروین بصورت قطعی از چلسی جدا شد و به ولفسبورگ پیوست.

او در این تیم آلمانی نمایش های خوبی ارائه داد، بطوریکه هم اکنون مورد علاقه باشگاه منچسستر سیتی قرار گرفته است. 10 روز دیگر نقل و انتقالات زمستانی آغاز خواهد شد و به ادعای دیلی اکسپرس، سیتی قصد دارد تا برای به خدمت گرفتن دی بروین، مبلغ 20 میلیون پوند هزینه کند.

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 30 آذر 1393برچسب:سیتی به دنبال ستاره سابق چلسی , منچستر سیتی به دنبال ستاره سابق چلسی, | 19:37 | نویسنده : asal-njr |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.