Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

جدیدترین های دنیای فوتبال

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

مودریچ بهترین بازیکن سال کرواسی شد

مودریچ بهترین بازیکن سال کرواسی شد

ستاره خط میانی رئال مادرید با پشت سر گذاشتن هافبک بارسلونا(ایوان راکیتیچ) به عنوان بهترین بازیکن سال کرواسی برگزیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در زاگرب، مودریچ برای سومین سال متوالی، اسکار آکادمی فوتبال کرواسی را تصاحب کرده و آن را از دستان زوانومیر بوبان(اسطوره میلان) دریافت کرد. او با کسب 168 رای در مقابل 16 رای راکیتیچ، این عنوان را از آن خود کرد. 

مودریچ پس از دریافت این جایزه گفت:" این جایزه برای من ارزش خاصی دارد؛ چرا که آن را از دستان الگوی فوتبالی خودم بوبان دریافت کرده ام. فصل گذشته برای من بسیار سخت بود . بازی های کمی انجام ندادم اما از لحاظ مصدومیت خوش شانس نبودم و تقریبا بازی های مهم فصل را از دست دادم. 
این جایزه انگیزه من برای فصل بعد را بیشتر خواهد کرد. در حال حاضر وضعیت مصدومیتم بهتر شده اما نه آنقدر که بتوانم مقابل تیم ملی ایتالیا بازی کنم.

 

 

 

 

 
 

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 15 خرداد 1394برچسب:مودریچ,ستاره ریال مادرید,بههترین بازیکن سال کرواسی, | 21:9 | نویسنده : asal-njr |

گواردیولا: ژابی آلونسو بدترین مدافع دنیاست

گواردیولا: ژابی آلونسو بدترین مدافع دنیاست

ژابي آلونسو در بازي روز سه شنبه بايرن در زمين شاختار دونتسک، در نيمه دوم با دريافت کارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد.

 بایرن به دلیل خطای ژابی روی الکس تکسیرا که منجر به اخراج این بازیکن شد، دقایق زیادی از نیمه دوم را 10 نفره بازی کرد و در نهایت در دیدار رفت یک هشتم لیگ قهرمانان، در زمین شاختار بدون گل متوقف شد.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ،در نشستی خبری با اشاره به اخراج ژابی مقابل حریف اوکراینی گفت:" من دوست دارم تیمم تا جاییکه می تواند حفظ توپ کند و به همین دلیل بود که ژابی و تیاگو را به خدمت گرفتم. اما وقتی قرار باشد ژابی برای گرفتن توپ به دنبال بازیکن دیگری بدود، به بدترین مدافع دنیا تبدیل می شود. در هر صورت ژابی را بخاطر خصوصیات دفاعی اش جذب نکرده ایم. او زمانی که قصد حفظ توپ داریم بازیکن بسیار موثری است."

گواردیولا در مورد نیمکت نشینی لواندوفسکی مقابل شاختار نیز گفت:" لواندوفسکی به خوبی نظر من در مورد خودش را می داند. اگر او مقابل شاختار روی نیمکت نشسته بود، به دلیل عملکرد ضعیفش نبود. او مهاجم بسیار باکیفیتی است.من 5 تا 6 مهاجم دارم و مجبورم بهترین ترکیب را به زمین بفرستم. نمی توان در اروپا با 5 مهاجم به میدان رفت."


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 1 اسفند 1393برچسب:بایرن مونیخ, بایرنو گواردیولا, | 21:38 | نویسنده : asal-njr |

گزینه جانشینی ژاوی از پاریس می آید

گزینه جانشینی ژاوی از پاریس می آید

قرارداد ژاوي هرناندز با بارسلونا ژوئن 2016 به اتمام مي رسد و اين بازيکن در پايان مدت قراردادش، قصد جدايي از باشگاه کاتالاني را در سر دارد.


 امروز نشریه کوریره دلو اسپورت به نقل از دیلی اکسپرس، گزارش داد که بارسلونا در اندیشه به خدمت گرفتن "مارکو وراتی"، ملی پوش 22 ساله و ایتالیایی باشگاه پاریس سنت ژرمن است. بازیکنی که در زمان مربیگری آنچلوتی در پی اس جی به این تیم پیوسته بود و البته یکی از بازیکنان کلیدی این تیم نیز محسوب می شود.

بارسا حاضر است برای خرید این بازیکن مبلغ 50 میلیون یورو بپردازد. با توجه به محروم بودن بارسلونا از خرید بازیکن در سال 2015، این پروژه از ژانویه 2016 کلید خواهد خورد. در این گزارش آمده است که وراتی، نفر اول در لیست خرید "آریدو برائیدا"، مدیر ورزشی ایتالیایی جدید باشگاه بارسلوناست. وراتی در صورتی که به بارسلونا برود، جایگزین ژاوی هرناندز در این تیم خواهد شد.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:ژاوی هرنانز,بارسلونا, | 16:35 | نویسنده : asal-njr |

بارسلونا_ویا رئال/ نیمه نهایی کوپا دل ری

بارسلونا_ویارئال/ نیمه نهایی کوپا دل ری ساعت 23:30 زنده از شبکه سه

 امشب در بازی رفت مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری بارسلونا در نیوکمپ میزبان ویارئال است . بازی برگشت  4 مارس برگزار میشود . قضاوت این دیدار برعهده ی هرناندز هرناندز است .

 

اسامی دعوت شدگان : تراشتگن ، ماسیپ ، دنی آلوز ، متیو،  پیکه ، بارترا ، آلبا ، آدریانو ، ژاوی ، اینیستا ، راکیتیچ ، رافینیا ، بوسکتس ، ماسکرانو ، پدرو ، نیمار ، سوارز و مسی


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:بارسلونا,ویارئال, نیمه نهایی جام حذفی, کوپا دل ری, , | 16:22 | نویسنده : asal-njr |

تست دوپینگ دوباره از لیونل مسی

تست دوپینگ دوباره از لیونل مسی

باشگاه بارسلونا ساعتي پيش اعلام کرد که پس از تمرين نوبت صبح، از جانب يوفا بر حسب قرعه، از 9 بازيکن اين تيم تست دوپينگ گرفته شده است.


 تنها سه ماه از آخرین تست دوپینگ یوفا از بازیکنان بارسا می گذرد و به نظر می رسد که هر زمان این تیم روی دور برد قرار دارد، بازیکنانش، تحت کنترل دوپینگ کمیته پزشکی یوفا قرار می گیرند.

امروز بر حسب قرعه، مسی، پدرو، نیمار، رافینیا، براوو، آلبا، روبرتو، متیئو، مونیر و ساندرو به اتاق کنترل دوپینگ رفتند. هنوز مشخص نشده که مسی این بار هم علاوه بر تست ادرار، تست خون نیز داده است یا خیر. مسی آخرین باری که تست دوپینگ داده بود در صفحه اجتماعی خود از اینکه تنها از او علاوه بر تست ادرار، تست خون گرفته شده به شدت گلایه کرده بود.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:مسی, بارسلونا, تست دوپینگ, | 19:5 | نویسنده : asal-njr |

فیلیپه لوئیس خواهان بازگشت به اتلتیکو

فیلیپه لوئیس خواهان بازگشت به اتلتیکو

فيليپه لوئيس، مدافع چلسي به هم تيمي سابقش، ميراندا گفته که در اتلتيکو از چلسي خوشحال تر بود و قصد دارد به اسپانيا بازگردد.

 


  و به نقل از آ.اس، مدافع برزیلی که در تابستان 2014 اتلتیکو را به مقصد چلسی ترک کرد، حالا از حضور در لیگ برتر و زندگی در انگلیس خوشحال نیست.
فیلیپه به میراندا گفته که از بازی کردن تحت هدایت دیگو سیمئونه بیشتر از مورینیو لذت می‌برده و می‌خواهد به ویسنته کالدرون بازگردد. دیگو کاستا، دیگر خروجی اتلتیکو به مقصد چلسی نیز به دوستانش گفته که زندگی در مادرید را به لندن ترجیح می‌داده است.
این در حالی است که فیلیپه لوئیس در استمفوردبریج نیمکت نشین سزار آزپلیکوئتا شده اما دیگو کاستا مهاجم اول چلسی است و در بیشتر بازی های تیمش در ترکیب اصلی قرار داشته است.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:فیلیپ لوییز, اتتلتیکو مادرید, چلسی, چلسی نیوز, | 19:1 | نویسنده : asal-njr |

کادوی من برای تولد نیمار جونیور

سلام به همه دوستای فوتبالی خودم

همونطور ک میدونید امروز تولد 23 سالگی نیمار جونیور بودد

 خیلی خیلی مبارکه

 یوهووووووووووووووووووووووووووووووووو

منم برا کادوی تولدش یه پاورپوینت درس کردم

برید دانلود کنید و نظر بزارید لطفا...

اینم لینک دانلودش...

رمز فایل:neymar1011

uploadkadeh.ir/irzpj1r1inlu/neymar_jruploadkadeh.pptx.html

 

happy birthday neymar junior


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393برچسب:نیمار تولد نیمار جونیو, | 21:40 | نویسنده : asal-njr |

خبر رسمی: هافبک منچستر به اینترناسیونال پیوست

رسمی: هافبک منچستر به اینترناسیونال پیوست

اندرسون برزیلی، هافبک منچستر یونایتد، سرانجام این تیم را ترک و به اینترناسیونال پیوست.

اندرسون سرانجام منچستر یونایتد را ترک کرد. این هافبک برزیلی که در سال ۲۰۰۷ به این تیم پیوسته بود، بیش از صد بازی در پیراهن شیاطین سرخ انجام داده است. وی پس از سپری کردن دورانی نه چندان موفق در فیورنتینا، به اولد ترافورد بازگشت.

حالا از برزیل خبر می رسد که اندرسون تحت عنوان بازیکن آزاد، راهی اینترناسیونال شده است. باشگاهی که در آن روزهای اخیر را به تمرین گذرانده بود.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:اندرسون به اینتر ناسیونال, | 21:0 | نویسنده : asal-njr |

رسمی: مارکو بوریلو به جنوا پیوست

رسمی: مارکو بوریلو به جنوا پیوست

خبرلایو – مهاجم کارکشته باشگاه آ اس رم به جنوا پیوست.

مطابق انتظار، جنوا خیلی زود جانشین الساندرو ماتری را پیدا کرد. مارکو بوریلو از رم که زمانی در جنوا درخشش خیره کننده ای داشت، به طور قرضی از آ اس رم دوباره راهی این تیم می شود. این سومین انتقال وی به جنوا محسوب می شود.

در مورد رقم توافقی بین دو باشگاه، صحبتی به میان نیامده است.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:بوریلو به ریال مادرید, | 20:55 | نویسنده : asal-njr |

رسمی: گابریل پالتا به آث میلان پیوس

رسمی: گابریل پالتا به آث میلان پیوست

گابريل پالتا، مدافع 28 ساله اصالتا آرژانتيني باشگاه پارما، با عقد قراردادي سه ساله به آث ميلان پيوست

پالتا که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایتالیا را نیز در کارنامه دارد، در این فصل 9 بازی برای پارما انجام داده بود و البته در بازی روز گذشته مقابل میلان که به شکست 3-1 پارما ختم شد، حضور نداشت.
دونادونی سرمربی پارما، شب گذشته در نشست خبری خود، از توافق دو باشگاه برای انتقال پالتا پرده برداشته بود. پالتا که تا سال 2018 به عضویت میلان در آمده، در اولین اظهارنظر خود گفت:" افتخار می کنم که قرار است پیراهن میلان را به تن کنم. امیدوارم خیلی سریع در ترکیب میلان بازی کرده و بتوانم اعتماد فلیپو اینزاگی را جلب کنم."


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:پالتا, اث میلان, | 20:51 | نویسنده : asal-njr |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.